استفاده از مطالب و محتویات سایت دیگران ممنوع !!!

سوء استفاده و کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ما ممنوع و غیر مجاز است.حتی شما همکار گرامی !!!

چندی پیش با این سوال از جانب شما عزیزان مواجه شدیم که : آیا فلان مزون در شرق تهران نماینده شماست ؟

یا اینکه : ما به نماینده شما در شرق تهران مراجعه کردیم و به ما گفتند ….

یا اینکه : آیا شما مطالب سایتتان را از فلان سایت کپی میکنید یا آنها از شما کپی کرده اند ؟

این سوالات باعث شدند تا ما جستجو کنیم و متوجه شویم که عده ای در مناطق مختلف تهران و بعضا برخی استانهای دیگر ، اقدام به تاسیس اماکنی مانند مزون و معرفی خود به عنوان نمایندگی ما نموده اند.

ما همچنین متوجه شدیم چندین سایت اینترنتی ، آشکارا اقدام به کپی غیر مجاز مطالب ما نموده اند.

این مسئله از یک نظر باعث خوشحالی ما شد.زیرا کیفیت و سطح بالای کار ما بالاخره به درجه ای از معروفیت رسیده است که عده ای به این فکر بیفتند که برای رشد خود ، از نام ما استفاده کنند.این اولین باری نیست که ما شاهد این شکل از سوء استفاده در اطراف خود هستیم.

اما از جنبه دیگر ، نگرانی ما را به همراه داشت زیرا خدمات ارائه شده بوسیله این افراد ، قطعا در سطح کار ما و بنابراین مورد تایید ما نیست و این مسئله به نارضایتی شما مشتریان محترم از خدمات دُریس خواهد انجامید.

لذا برآن شدیم تا در درجه اول با اطلاع رسانی به شما عزیزان ، جلوی این سوء استفاده گرفته شود.

بنابراین مزون دُریس با صراحت کامل بیان میدارد که تا این لحظه ، هیج نمایندگی در شهر یا استان تهران ، همچنین سایر استانهای ایران عزیزمان ندارد.

ما همواره با اتکا به خداوند متعال و تجربه کسب شده طی سالهای متمادی در این کار ، در خدمت شما عزیزان بوده و هستیم و نه نماینده شخص حقیقی یا حقوقی بوده ایم و نه شخص حقیقی یا حقوقی نماینده ماست.

اگر مطلبی در سایت دُریس گنجانده شده ، یا حاصل زحمت و قلم توانای افراد مجموعه دُریس بوده یا اگر از هر جای دیگری نقل شده ، قطعا با ذکر کامل و کسب اجازه از منبع محترم آن مطلب بوده است.

در درجه دوم ، دُریس این حق را برای خود محفوظ میداند که بدلیل اعلام ممنوع بودن استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ، از خاطیان به مراجع قانونی شکایت نماید و این مسئله را مورد پیگیری قانونی و قضایی قرار دهد.

در درجه سوم یک سخن کوتاه با شما همکاران گرامی :

استفاده شما از مطالب سایت دیگران ، ممکن است در کوتاه مدت موجب گمراهی برخی از عزیزان مراجعه کننده به سایت شما باشد اما قطعا در طول زمان ، با توجه به ذهن بیدار و پویای بازدید کننده اینترنتی ، این سوء استفاده به ضرر شما تمام خواهد شد.زیرا در طول زمان مشخص خواهد شد که نوشته های یک سایت اینترنتی ، تا چه اندازه به عملکرد افراد آن تیم ، نزدیک است.

با تشکر – مدیریت مزون دُریس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا