دنباله لباس عروس

آیا لباس عروس دنباله دار زیباست؟

دنباله لباس عروس باعث ایجاد تاکید دراماتیک بر لباس شما می‌شود خصوصا زمانی که عکس می گیرید و دنباله به دور شما بر روی زمین چرخیده است. لباس‌های عروس پف‌دار با داشتن دنباله کلاسیک به نظر می‌رسند و شما را به یاد پرنسس‌های دیزنی خواهند انداخت. اگر لباس عروس فون انتخاب می کنید هم می توانید به داشتن دنباله فکر کنید.

در هنگام شلوغی یا در حین رقص چه برنامه‌ای برای دنباله‌ی بلند لباس دارید؟

بیشتر عروس‌ها دنباله را جدا می‌کنند یا در زیر دامن جمع می‌کنند. اما از قبل باید راجع به این‌ موارد فکر کنید؛ چرا که این راهکارها روی هر دنباله‌ای قابل پیاده‌سازی نیستند. در مورد عروس‌های ظریف و ریز بابد گفت که پنهان کردن دنباله زیر دامن راه حل مناسبی نیست چرا که حجم بزرگ آن جلوه‌ لباس را تحت تاثیر قرار می دهد

کوتاه ترین دنباله لباس عروس

کوتاه‌ترین دنباله‌ی لباس عروس است که حدود ۱۵سانتی متر آن روی زمین قرار می گیرد. این نوع دنباله در سال‌های اخیر در میان عروس‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این دنباله علاوه بر لباس عروسی در لباس شب و مجلسی نیز استفاده می‌شود. این دنباله یک انتخاب خوب برای عروس‌هایی است که دوست دارند از زیبایی دنباله در لباس خود استفاده کنند و در عین حال در عروسی راحت باشند و زحمت کنترل کردن دنباله را به خود ندهند

بیشتر بخوانید: مزون چیست؟ مزون لباس دریس

 

مدل دنباله لباس عروس Court

 این نوع دنباله هم اندازه‌ی دنباله ‌کوتاه است اما به جای خط باسن از خط کمر امتداد می‌یابد. این دنباله به طرز چشمگیری تصویر شما را به عنوان یک عروس تغییر می‌دهد.

این دنباله از قسمت شانه به لباس متصل می‌شود و از پشت عروس به سمت پایین می‌آید. این دنباله تداعی کننده سبک لباس یونانی‌هاست. این دنباله برای عروس‌ها کمتر استفاده می‌شود.

دنباله لباس عروس پانل

این مدل دنباله در واقع جزئی از لباس عروسی نیست و به صورت یک پانل پارچه‌ای جدا به پشت لباس عروس وصل می‌شود. این دنباله می‌تواند از لباس جدا شود و با هر قد دلخواهی تنظیم می‌شود. اگر لباس خود را تهیه کرده‌اید و حال به داشتن دنباله برای لباس عروسی خود علاقه‌مند شده اید، می‌توانید از این نوع دنباله استفاده کنید.

 

دنباله لباس عروس بلند جدا شدنی

دنباله‌ای حدود ۳۰ تا ۴۵ سانتیمتر است که علاوه بر شیکی و زیبایی، وزن زیادی ندارد. این دنباله‌ی پرطرفدار، در عین داشتن ظاهری نمایشی، قابل کنترل است. این مدل نیز از انواع دنباله‌های جداشدنی است.

 

دنباله لباس عروس خیلی بلند

دنباله‌ای ۵۵ تا ۱۹۰ سانتی متر است که روی زمین کشیده می‌شود و از قسمت کمر امتداد می‌یابد. این دنباله، حالت رسمی‌تری به لباس عروس خواهد داد و از انواع دنباله‌های جداشدنی است. قبل از انتخاب این مدل دنباله، اندازه‌های مختلف آن را امتحان کنید؛ چرا که کنترل آن بسیار سخت و مشکل خواهد بود.

دنباله لباس عروس سلطنتی

آخرین مدل دنباله که می‌تواند به بزرگی یک زمین بازی باشد و بیشتر حالت نمایشی داشته و شکوه و عظمت لباس عروس را نشان می‌دهد. این دنباله از قسمت کمر لباس جدا شده و امتداد می یابد و لازم است ساقدوش‌ها در پشت عروس آن را بگیرند. این مدل از دنباله به ندرت به کار می رود و اندازه‌ های متفاوتی دارد. برای مثال لباس پرنسس دایانا دنباله‌ای به طول ۷.۶ متر  داشته است درحالی که دنباله‌ی لباس کیت میدلتون تنها ۲٫۷ متر بوده است. این دنباله‌ها به معنای واقعی، یک انتخاب مناسب برای عروسی‌های سلطنتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا