چه لباسی بهترین گزینه برای نامزدی هست؟

اصول انتخاب لباس مناسب برای نامزدی

مجلس، جشن نامزدی حساسیت و اهمیت موضوع انقدر زیاد است که جشن نامزدی و عقد از به یادماندنی‌ترین جشنها برای هر خانمی است که یاد و خاطره اش تا سالها در ذهن می ماند و اگر همانطور که دوست داشته برگزار شده باشد، با یاد آوری آن لبخندی گوشه لبش نقش خواهد بست.

 بنابراین برای چنین شب با شکوهی، زیباترین لباس باید انتخاب شود، البته می توانید از بهترین طراحان لباس عروس دریس به منظور دوخت لباس عقد و نامزدی مشاوره بگیرید.

همچنین در این مزون می توانید بهترین ها را برای اجاره لباس عقد و عروسی بیابید.

اگر میخواهید از قیمت اجاره لباس عروس مزون دریس، که یکی ار بهترین مزون های لباس مجلسی در تهران است مطلع شوید. وارد صفحه مربوطه شوید.
 لباس نامزدی در واقع نوعی لباس شب است اما معمولا یا پرزرق و برق تر است و یا مدل خاص و متفاوت تری دارد . اگر قصد دارید لباس نامزدی تان را بعدها در مجالس دیگر هم بپوشید، می توانید آنرا ساده تر انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : رسم و رسومات مراسم بله برون

تفاوت های لباس نامزدی وعقد در چیست ؟

لباس مناسب برای جشن عقد کمی با لباس نامزدی متفاوت است. برای لباس عقد، بهتر است رنگ لباستان روشن باشد.

معمولا نباتی، صورتی و آبی روشن کاربرد بیشتری دارند.  دامن لباس عقد بهتر است بلند باشد . در واقع چیزی بین لباس عروسی و لباس نامزدی. حریر و تور و گیپور از چیزهایی هستند که معمولا در لباس عقد کاربرد دارند. در مراسم عقد کنان می توانید از زیورآلات ظریف و سبک هم استفاده کنید اما خیلی زیاده روی نکنید. اگر دوست دارید می توانید دستکش تور بلند یا چتر توری هم همراه داشته باشید.

رنگ لباس نامزدی ام چه رنگی باشد؟

استفاده از رنگهای سفید، شیری ، نباتی روشن و کرم معمولا برای نامزدی توصیه نمی شود چون خیلی شبیه به لباس عروسی که معمولا در همین طیف است، به نظر خواهد رسید. به جای این رنگها ، چند دسته انتخاب دارید: بعضی ها رنگ سال را می پسندند و بعضی ها رنگهای روشن و ملایم مثل صورتی، گلبهی، آبی ، یاسی و … . عده ای دیگر هم نظر کاملا متفاوتی دارند و رنگهای تند مثل قرمز، آبی نفتی، سبز کله غازی و …را ترجیح می دهندکه مناسبتر است برای نامزدی.

 به هر حال هر کدام از این سه دسته را که انتخاب می کنید، توجه داشته باشید رنگی انتخاب کنید که با رنگ پوستتان تناسب داشته باشد. اگر دوست دارید بین لباس شما و همسرتان تناسبی وجود داشته باشد، مثلا رنگ پیراهن آقا داماد همرنگ لباس شما باشد یا رنگ کت و شلوارش تیره تر از لباس شما باشد، رنگی انتخاب کنید که به هر دویتان بیاید و پوشیدنش برای خانمها و آقایان برازنده باشد

 

مطلب پیشنهادی:قبل از سفارش لباس عروستان حتما بخوانید


برای لباس عقد، پیراهن کوتاه انتخاب کنم یا بلند؟

اگر لباس عروسیتان بسیار بلند یا دنباله دار است، لباس نامزدی خود را کوتاه انتخاب کنید. اما از اعتدال خارج نشوید. قرار نیست ظاهری کودکانه داشته باشید بلکه وقار و متانت یک عروس خانم زیبا را حفظ کنید. چون در این مراسم، همه چشمها خیره به شماست. از تناسب لباس و کفش هم غافل نشوید. رنگ کفش، مدل و اندازه پاشنه آن را طوری انتخاب کنید که هم ظاهری شیک و متناسب با لباس داشته باشد و هم شما با آن بتوانید به راحتی حرکت کنید.

می توانید از مروارید، گل مصنوعی ریز ، سنگ های زیبا و حتی گل طبیعی هم برای تزیین لباس و موی خود استفاده کنید. به هر حال توجه به عنصر” ظرافت” را در انتخاب های خود فراموش نکنید

بیشتر بخوانید : روش نگهداری از لباس عقد و عروسی

تزیینات لباس عقد و نامزدی چه قدر باشد؟

در انتخاب لباس، اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار دهید این است که آیا بعد از مراسم نامزدی، جشن عقد هم خواهید داشت یا اینکه با یک عقد محضری ساده، به ازدواجتان رسمیت می بخشید. دوم اینکه فاصله بین نامزدی و جشن عروسیتان چقدر است.

اگر فقط جشن نامزدی خواهید داشت، دستتان برای انتخاب لباس بازتر است و می توانید یک لباس پر زرق و برق انتخاب کنید اما اگر جشن عقد هم در پیش دارید و یا اینکه فاصله چندانی بین جشن نامزدی و عروسی نیست، بهتر است از زرق و برق لباس نامزدی بکاهید البته سلیقه هم در این امر اثر گذار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا