چگونه با لباس عروس راه برویم؟

چگونه با لباس عروس راه برویم و با آن بنشینیم؟

روز عروسی و انتخاب لباس عروس مهمترین گزینه برای عروس خانوم ها است و اینکه هر عروسی دوست دارد از هر نظر کامل باشد. معمولا یکی از مواردی که برای عروس ها استرس وارد می کند این است که نمی دانند راه رفتن با لباس عروس چگونه است و چطور باید با آن نشست.

چرا که لباس عروس با داشتن دامن های بلند توری یا پفی، راه رفتن را برای خانم ها سخت می کند. در ادامه مطلب شما را برای استفاده از لباس عروستان در روز مراسم بیشتر راهنمایی می کنیم.

چگونه با لباس عروس راه برویم

 

چگونه با لباس عروس راه برویم؟

قبل از هر چیز شما باید در انتخاب لباس عروستان دقت داشته باشید. این لباس باید از هر لحاظ مناسب اندام و قد شما باشد تا ساعت های طولانی در آن احساس بدی نداشته باشید. همچنین انتخاب کفش ها هم گزینه مهمی است. کفش با پاشنه هایی که شما را در طول مراسم آزار ندهد و با لباستان متناسب باشد. حتی می توانید کفش های راحت تری را در روز مراسم با خود ببرید.

اگر لباس عروس شما خیلی بلندتر از قدتان باشد، حتی ممکن است با وجود کفش پاشنه بلند باز شما را اذیت کند و در روز عروسی هنگام نشستن، راه رفتن یا سوار ماشین شدن شما را کلافه نماید. همین طور باید لباسی را انتخاب کنید که هنگام رقص زیر پایتان گیر نکند. پس هنگام پرو لباس حتما کفش های روز عروسی را همراه داشته باشید و راه رفتن، رقصیدن و نشستن را با آن لباس و کفش امتحان کنید.

مطالعه بیشتر : لباس عروس فصل پاییز و زمستان

چگونه با لباس عروس راه برویم

چگونه با لباس عروس در ماشین بشینیم؟

همان طور که گفته شد بهتر است که هنگام پرو لباس عروس، بررسی کنید که لباس شما محدودیتی برای حرکت و نشستن نداشته باشد. سوار شدن و پیاده شدن با لباس عروس می‌تواند کمی دشوار باشد. در ادامه توصیه‌هایی برای سوار شدن و پیاده شدن با لباس عروس بیان می‎کنیم:

چگونه با لباس عروس راه برویم

  1. سوار شدن: پیش از ورود به ماشین، پشت صندلی راننده را با تنظیم صندلی به جلو بیاورید، سپس لباس عروس خود را به آرامی و با دقت بلند کنید و وارد ماشین شوید و با آرامش روی صندلی بنشینید.
  2. همچنین قبل از رسیدن به سالن و حضورتان در جمع صندلی خود را نیز تنظیم و تا جایی که نیاز است به عقب بکشید.
  3. زمان سوار و پیاده شدن از ماشین از شخصی ( داماد) کمک بگیرید.
  4. هنگام حرکت ماشین: قبل از شروع حرکت، باید کمربند ایمنی را با دقت ببندید. همچنین قبل از بستن درب ماشین، حواستان باشد که دامن لباس عروس، لای درب ماشین گیر نکند.
  5. پیاده شدن: پیش از پیاده شدن، مطمئن شوید که ماشین کاملاً متوقف شده است و لباس عروس خود را با دقت از خودرو خارج کنید.

دستشویی رفتن با لباس عروس!

شما می‌توانید با رعایت مراقبت‌های لازم از لباس عروس خود به دستشویی بروید. اگر لباس عروس بزرگ و بلندی دارید، که پارچه آن زیاد و بلند بوده و نمی‎توانید در حین ادرار کردن، آن را نگه‎دارید با دقت لباس عروس خود را به سمت بالا بکشید.

اگر نمی توانید آن را به اندازه کافی بالا بکشید و بنشینید، از دوستان خود هنگام دستشویی رفتن کمک بگیرید و لباس را دور از پاها نگه دارید. حتی برخی لباس ها دردسر زیادی دارند و ممکن است نیاز باشد که لباس را به طور کامل در بیاورید.

البته برخی از لباس عروس ها کیف مخصوصی دارند و کافیست قسمت پایینی این کیف را باز کنید و آن را به بالا بکشید و در حین بالا کشیدن، تمام لباستان را در‌ آن قرار دهید تا مانع کثیف شدن لباس خود شوید.

بیشتر بخوانید : لباس عروسم را از کجا بخرم؟

سخن آخر…

در این مقاله روش هایی را توضیح دادیم که روز عروسی با لباس عروس خود احساس راحتی داشته باشید. هیچ راه حل کلی برای همه لباس عروس‎ها وجود ندارد. یک دوست یا همراه صادق با خود ببرید که در انتخاب لباس عروس از نظرات او بهره مند شوید. سعی کنید چندین لباس عروس مختلف را امتحان کنید.

برای این که بدانید قیمت لباس عروس چنده؟ با همکاران ما در مزون لباس عروس دریس، یکی از بهترین مزون لباس عروس های تهران از طرق زیر ارتباط بگیرید:

• موبایل :
09354380037 – 09123854105
• تلفن ثابت :
02122387131

قبل از این که با لباس عروس بنشینید، لباستان را صاف روی بدنتان بالا بکشید این به شما کمک می کند تا در هنگام نشستن، چین و چروک روی لباستان نیفتد و راحت تر بنشینید.

با توصیه‌های گفته شده می توانید روز مراسم عروسی دغدغه اینکه چگونه با لباس عروس راه برویم و با آن بنشینیم را به حداقل برسانید.

چگونه با لباس عروس راه برویم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
به بالا بروید