لباس عروس فصل پاییز و زمستان

لباس عروس فصل پاییز و زمستان

اگر عروس فصل پاییز هستید باید به این نکته توجه کنید که لباس عروستان علاوه بر زیبایی و خاص بودن مناسب این فصل باشد و با ترندهای این فصل همخوانی داشته باشد. اگر مراسم عروسی تان در فصل پاییز و زمستان است و برای انتخاب لباس عروسی تان سردرگم هستید، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بهترین مدل لباس عروس در فصل پاییز و زمستان چه ویژی دارد؟

لباس عروس فصل پاییز و زمستان

چرا باید لباس عروسمان مناسب فصل باشد؟

انتخاب لباس عروس مناسب بسیار مهم است زیرا تمام روز عروسی شما را تعیین می کند. انتخاب لباس عروس مناسب فصل این اطمینان را به شما می دهد که در طی مراسم در این لباس آسوده هستید و طی شرایط جوی هوا شگفت زده نمی شوید. خصوصا برای عروس هایی که باغ و طبیعت را برای مراسم و عکاسی انتخاب می کنند.

قطعا عکس‌های متعددی از اتفاقات ناگهانی و بدی که برای عروس‌های مختلف افتاده است، مشاهده کرده‌اید. برای مثال از رویدادهای ناخوشایند فصل پاییز می‌توان به باراش برف و باران، افتادن عروس یا داماد در چاله پر از آب، لیز خوردن عروس و افتادن بر روی زمین خیس و … از جمله اتفاقات بد این فصل هستند. پس اگر نمی خواهید با این شرایط ضدحال بخورید، توجه به اینکه لباستان مناسب فصل و قابل پیش بینی باشد بسیار مهم است.

لباس عروس فصل پاییز و زمستان

ویژگی مهم برای انتخاب لباس عروس مناسب فصل پاییز و زمستان

همان طور که اشاره کردیم، انتخاب لباس عروس در فصل پاییز و زمستان شاید نیاز به توجه بیشتری داشته باشد. خرید و انتخاب یک لباس عروس مناسب فصل پاییز ایراد و مشکلات زیادی ندارد. ولی این مسئله اهمیت دارد که شما لباسی را انتخاب کنید که اگر هوا سرد بود، شما را گرم نگه دارد.

مطالعه بیشتر : لکه و کثیفی را از روی لباس عروس چطور پاک می شود؟

همچنین لباس عروس شما نباید بیش از حد بلند باشد تا در صورت بارش باران و گلی شدن لباس اذیت شوید. بهتر است در هنگام خرید به سراغ مدل لباس عروس پاییزی بروید که مناسب سرمای احتمالی این فصل باشد و بتوان آن را در هوای سرد و خنک بدون اذیت شدن پوشید. در ادامه با معرفی برخی نکات لازم می‌توانید به راحتی مدل لباس عروس پاییزی خود را تهیه کنید.

لباس عروس فصل پاییز و زمستان

لباس آستر دار انتخاب کنید

از خرید یا سفارش لباس عروس‌هایی که آستر ندارند و خیلی نازک هستند خودداری کنید. معمولا یکی از پارچه‌های پرطرفدار برای دوخت لباس عروس در فصل پاییز پارچه‌ها گیپوری هستند. لباس‌هایی با جنس گیپور و بدون آستر باعث عرق کردن بدن و اذیت شدن پوست می‌شوند.

استفاده از پارچه‌های ساتن

پارچه‌های ساتن براق یکی از بهترین انواع پارچه‌ها برای لباس عروس در فصل پاییز هستند. زیرا این پارچه‌ها از ضخامت خوبی برخوردارند و ظاهر زیبایی نیز به لباس شما می‌بخشند.

لباس عروس فصل پاییز و زمستان

شنل و بالاپوش های گرم و پاییزه

اگر بالا تنه لباس عروستان کمی باز است یا از پارچه‌ها نازکی برای دوخت آن استفاده شده است، بدون شک به یک کت یا شنل پاییزه در کنار آن نیاز خواهید داشت. خز، کت های پشمی و شنل هایی که مناسب فصل سرد هستند این امکان را به شما می‌دهد تا زمانی که در فضای باز برای عکاسی یا برگزاری برخی مراسم قرار می‌گیرید، از سرما محفوظ باشید و دچار مشکل نشوید.

لباس عروس فصل پاییز و زمستان

کت و شلوار جایگزین لباس عروس

شاید تعجب کنید که کت و شلوار هیچ شباهتی به لباس‌های بلند و چین دار عروس ندارد. اما اگر طرفدار لباس‌های اسپرت هستید و میانه خوبی با دامن‌های بلند و مجلسی معمول لباس‌های عروس ندارید، کت و شلوار عروس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود.

بیشتر بخوانید : لباس عروسمان را از کجا تهیه کنیم؟

انتخاب لباس عروس رنگی و پر از گل

لباس عروس پر از گل، به‌دلیل ایجاد ضخامت در پارچه لباس، گرمایش مناسبی برای فصل پاییز ایجاد می‌کند و از محبوب‌ترین لباس عروس‌های پاییزه محسوب می‌شود.

لباس عروس فصل پاییز و زمستان

رنگ مناسب مدل لباس عروس پاییزی

معمولا رنگ لباس‌ عروس‌های پاییزه، سفید یا نباتی است.. اکثرا بانوان برای جشن عروسی خود در فصل پاییز به سراغ لباس عروس سفید یا نباتی رنگ می‌روند. ولی جالب است بدانید که در این فصل برای خاص بودن بهتر است به سراغ لباس عروس به رنگ بژ یا کرم رنگ بروید. زیرا این رنگ‌ها حس گرمابخش و جذابتری را به فضای عروسی می‌بخشد و بسیار منحصر ‌به‌فرد هستند. معمولا عروس خانم‌هایی که می‌خواهند در مجلس عروسی‌شان بدرخشند و بسیار متفاوت به نظر برسند از رنگ‌های روشن و کرم استفاده می‌کنند.

دیگر نکات مهم لباس عروس مناسب فصل پاییز و زمستانلباس عروس فصل پاییز و زمستان

  • از لباس چند لایه و آستر دار استفاده کنید.
  • به کار بردن یقه بسته در لباس عروس.
  • انتخاب لباس عروس گیپور و دانتل ضخیم.
  • استفاده از لباس‌های پُرزَرق‌وبرق.
  • استفاده از خز یا شال عروس.
  • زیر لباس عروس، ساق بپوشید.
  • برای هوای بارانی، چتری مناسب لباس عروس همراه داشته باشید.
  • چکمه، به‌ویژه در هوای بارانی، کفشی بسیار شیک و کاربردی برای عروسی در زمستان.

کلام آخر

همان طور که اشاره کردیم، انتخاب لباس عروس خصوصا برای فصل پاییز و زمستان می‌تواند کمی سخت‌تر باشد و نیازمند توجه به برخی نکات است. در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با برخی از نکات مهم در انتخاب بهترین مدل لباس عروس در فصل پاییز و زمستان، آشنا کنیم.

برای انتخاب لباس عروس سلیقه شما از همه چیز مهم تر است. البته فراموش نکنید که شما می‌توانید با کمی خلاقیت آن را با محیط هماهنگ کنید. امیدواریم موارد گفته شده تا حد زیادی بتواند شما را در انتخاب این لباس زیبا راهنمایی کند.

لباس عروس فصل پاییز و زمستان

مزون دریس، بورس لباس عروس تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا