برای تهیه لباس عروس چقدر زمان لازمه

برای تهیه لباس عروس چقدر زمان لازمه

انتخاب لباس عروس مناسب یکی از هیجان انگیزترین بخش های برنامه ریزی عروسی است. اما برای اطمینان از تجربه ای بدون استرس و لذت بخش، مهم است که خرید لباس عروس خود را در زمان مناسب شروع کنید. در این مقاله، شما را برای زمان مناسب جهت خرید لباس عروس راهنمایی می کنیم. با ما همراه باشید.

به منظور اطلاع از قیمت اجاره لباس عروس تهران می توانید با همکاران ما در مزون لباس عروس دریس ارتباط برقرار نمایید.

تهیه لباس عروس

بهترین زمان سفارش لباس عروس ؟:

در ابتدا باید گفت این موضوع بسته به حجم سفارشات و برنامه ریزی داخلی هر مزون متفاوت است. ولی در کل هیچ لباس تمیز و درجه یکی ظی یکی دو هفته دوخته نمی شود به خصوص در ماه ها و مناسبت های شلوغ سال.

پس سعی نکنید بعد از اتمام رژیمتون و زمانی که حس کردید به اندام دلخواهتون رسیده باشید بعد برید سراغ پرو و سفارش لباس عروس. چ.ن زمان را از دست می دهید. حتی اگه پلنی دارید که مثلا رار است توی سه ماه ده کیلو یا بیشتر کم کنید از همون موقه برای لباستون اقدام کنید، تنها با خیاطتان این مساله را حتما در میان بگذارید. در این صورت خیاط شما برنامه خاصی برایتان می چینن و می دانند که لباس چه زمانی برش و پرو شود. تمام این برنامه ریزی ها را به مزون لباس عروس تهران بسپارید.

تهیه لباس عروس

پس دیر اقدام کردن با بهانه سایز کم کردن اصلا به نفع شما نخواهد بود. چون هیچ خیاط و مزونی برای خودش کار زیباد نمی کند که لباس گشاد بدوزد و مجبور باشد چندین بار درخواست پرو داشته باشد. فقط به موقه اقدام کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. چرا که مزون های مطرح و درجه یک، سرشان شلوغ است و سفارش های یک هفته ده روز را قبول نمی کنند.

بیشتر بخوانید : نکاتی که برای انتخاب لباس عروست باید بدونی

زمان بندی برای اقدام تهیه لباس عروس

بیشتر لباس‌های عروس به سفارش تولید می‌شوند، به این معنی که به راحتی در دسترس نیستند. سفارش لباس 4 تا 6 ماه قبل از عروسی زمان کافی برای تهیه و تحویل آن را می دهد.

تهیه لباس عروس

6-12 ماه قبل از عروسی:

6 تا 12 ماه قبل از روز عروسی زمانی برای مرور، امتحان کردن سبک های مختلف، تحقیق در مورد طراحان، سبک ها و بوتیک های عروس و تصمیم گیری نهایی و قرار ملاقات با مزون ها. به یاد داشته باشید، صبر کلیدی است، زیرا هدف دستیابی به تناسب بی عیب و نقصی است که باعث می شود در روز عروسی خود احساس اعتماد به نفس و زیبایی داشته باشید.

مطالعه بیشتر : لباس عروس آماده بهتر است یا دوخته

4-6 ماه قبل از عروسی:

زمان تصمیم گیری و ثبت سفارش.

2-3 ماه قبل از عروسی:

زمان هرگونه تغییر یا تنظیمات دلخواه. بسته به پیچیدگی تغییرات و تنظیمات مورد نیاز، ممکن است اتصالات و تغییرات متعددی مورد نیاز باشد.

1 ماه قبل از عروسی:

در این مرحله، تمام تغییرات باید کامل شده باشد، اطمینان حاصل کنید که می توانید به راحتی در لباس خود حرکت کنید، راه رفتن را در آن تمرین کنید و هر گونه اکسسوری یا لباس زیری را که قصد دارید بپوشید آزمایش کنید.

تهیه لباس عروس

شاید برای شما مفید باشد : چطور گنی زیر لباس بپوشم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا