چطور گنی زیر لباس بپوشم؟

چطور گنی زیر لباس بپوشم؟

بعضی خانوم ها به هر دلیلی نیاز دارن و یا ترجیح میدن که زیر لباسشون به خصوص مجلسی و لباس عروس، گن بپوشند. انتخاب گن هم ویژگی های خودشو داره. با ما همراه باشید تا بتونید گن مناسب انتخاب کنید.

راهنمای خرید گن برای زیر لباس

برای انتخاب گن، حتما این مقاله رو تا آخر بخون…

رنگ گن برای زیر لباس عروس و مجلسی، کرم توصیه میشه.

همچنین باید جنسی داشته باشه که قابلیت شستشو به کررات رو داشته باشه.

یک نکته خیلی مهم که مغازه های گن فروشی بهتون نمیگن (چون موقع فروش گنی برای مشتری جذابه که در اتاق پرو یهو 3 سایز شما رو جمع کنه. اونجا فروشنده با تبحر گن رو تنتون میکنه و با تعریف از این حجم کشسانی شما رو تحت تاثیر قرار میده و خریدی هیجانی خواهید داشت.

غافل ازینکه در تایمی بیش از نیم ساعت، حتی پوشیدن اون گن میتونه آسیب های جدی به ارگان ها بزنه و در گردش خون اختلال ایجاد کنه. پس خیلی زود در مراسم خسته میشید و محدودیت حرکتی پیدا میکنید. گن باید دقیقا چسب و جذب تن شما باشه نه تنگگگ.

تنگ بودن علاوه بر نکاتی که بالا گفته شد باعث نیشه در قسمت های ابتدا و انتهای گن، بدن دچار چین و چروک بشه و اصلا نمای خوبی نخواهد داشت.

اینکه گن شما کمری، ساعت شنی، پادار یا سرشانه دار باشه به مدل لباستون بستگی داره.

ممکنه شما از نظر اندامی گوشت اضافه کنار سینه و زیر بغل داشته باشید و گن های بند دار و سرشانه دار انتخاب بهتری باشه اما با توجه به مدل لباستون که دکلته هست نمیتونید اون گن رو بپوشید.

پس اگر سایز شما با توجه به توصیه و صلاح دید مزنتون، جوری هست که گن توصیه میشه، حتما قبل از خریدش با مشاورتون مشورت و نظرش رو بپرسید.

چطور گنی زیر لباس بپوشم؟

در مزون دریس شما تا سایز 44-42 هم اصلا مجبور به پوشیدن گن نیستید چون با فنرکشی های استاندارد و زیر سازهای قوی، لباس ایستایی مناسبی خواهد داشت.

مگر در مواردی استثنا که مشتری عیوب اندامی یا شلی حاصل از لاغری شدید و یا … رو تجربه میکنه که در این صورت بازهم اون مورد بررسی میشه و اگه این اطمینان ایجاد شد که با استفاده از گن تاثیر مثبتی در نتیجه اتفاق خواهد افتاد توصیه به استفاده میشه.

حالا دیگه خودتون متوجه شدین چطور گن مناسب بخرید.

چطور گنی زیر لباس بپوشم؟

دوخت لباس عروس در تهران در مزون دریس، به منظور اطلاع از قیمت اجاره لباس عروس با همکاران ما در مزون دریس ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا