انتخاب لباس مناسب روز عقد

اصول انتخاب لباس مناسب برای عقد

انتخاب لباس مناسب برای عقد محضری برای عروس خانم ها شاید کمی مشکل باشد ،اما اگر از اصولی که ما در اختیارتان قرار میدهیم استفاده کنید، حتما انتخاب راحت و عالی خواهی داشت.

اول از همه راجع به رنگ لباس تصمیم بگیرید. استفاده از رنگهای سفید، شیری، نباتی روشن و کرم و صورتی مات معمولا برای لباس عقد مناسب است. رنگ ها تیره و پر رنگ به هیچ عنوان انتخاب مناسبی برای لباس بله برون یا عقد نیست.

رنگ کفش، مدل و اندازه پاشنه آن را طوری انتخاب کنید که هم ظاهری شیک و متناسب با لباس داشته باشد و هم شما با آن بتوانید به راحتی حرکت کنید.

می توانید از مروارید، گل مصنوعی ریز، سنگ های زیبا و حتی گل طبیعی هم برای تزیین لباس و موی خود استفاده کنید. برای مراسم عقد در محضر از مانتو و شلوار یا کت دامن یا کت شلوار  استفاده کنید.

لباس مناسب مراسم بله برون

سراغ لباس بیش از حد باز و تنگ نروید به هر حال این اولین برخورد شما در یک مجلس رسمی با خانواده ی درجه ی یک داماد است.

به همین دلیل شرایط یک مهمانی رسمی با حضور بزرگ ترهای دو خانواده ایجاب می کند که لباس رسمی تری را برای این مراسم درنظر بگیرید. پس فکر تاپ و دامن های کوتاه را بهتر است از ذهن تان دور کنید و در عوض به دنبال یک طرح شیک و مجلسی برای این شب باشید.

بیشتر بخوانید : قبل از سفارش لباس عروستان حتما بخوانید

اگر دوست دارید خیلی رسمی و مجلسی به نظر بیاید انتخاب کت و شلوار بهترین گزینه ی پیش روی شماست؛
این روزها طرح ها و شکل ها مختلفی از کت و شلوار های مجلسی دخترانه در ژورنال ها و بازار وجود دارد که با توجه به فیزیک تان می توانید آن ها را انتخاب کنید و آن را با تمام ریزه کاری ها باب میل خود سفارش بدهید.

البته در مزون لباس عروس دریس می توانید بهترین لباس های نامزدی و بله برون را مشاهده و یا سفارش دوخت دهید، در مزون دریس بهترین طراحان لباس تهران مشغول فعالیت هستند و هر لباسی که مد نظرتان هست را می توانید با مشاوره طراحان دریس بدوزید و از زیبایی لباستان لذت ببرید.

این انتخاب برای دخترهای لاغر و نیمه پر مناسب است و چندان برای دخترخانم هایی که کمی وزن شان زیاد است توصیه نمی شود.
اما اگر توپر و چاق هستید، کت یا بلوز و دامن می تواند همان چیزی باشد که شما به آن احتیاج دارید.

چند نمونه از لباس های مناسب عقد و بله برون

به منظور اطلاع از قیمت دوخت لباس نامزدی در مزون دریس به صفحه مربوطه مراجعه نمایید و با نرخ خدمات دریس آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا