قوانین حلقه عشق

حلقه ازدواج, یادگار همیشه همراه

حلقه‌ها سال‌های سال همراه شما هستند و در انگشتی قرار می‌گیرند كه براساس افسانه‌ها ارتباط مستقیمی با قلب و عواطف انسان دارد، پس باز هم تاكید می‌كنیم كه در انتخاب دقت كرده و زمانی را برای دیدن نمونه‌های مختلف حلقه صرف كنید. هر نوع حلقه‌ای كه انتخاب می‌كنید هنگام سفارش می‌توانید بخواهید كه نام و تاریخ ازدواج‌تان را درون آن بتراشند. این یادگاری می‌تواند همیشه این روز را به شما یادآوری كند

  • حواستان باشد كه طلای سفید را به‌عنوان پلاتین خریداری نكنید. چون كه قیمت پلاتین، ۲ برابر طلای سفید است و گاهی همین طلای سفید، آب طلاست و جنس آن طلا نیست .
  • برای داماد معمولا حلقه‌های پلاتین انتخاب می‌شود. در مورد نگین‌های روی حلقه یا در اصطلاح همان جواهری كه روی حلقه كار
    می‌شود هم دقت داشته باشید، تعداد مهم نیست بلكه كیفیت آن و در واقع ابعاد و اندازه مهمتر است
  • یکی از مواردی که در انتخاب حلقه ازدواج باید مد نظر قرار دهید، ظرافت آن است. حلقه های ظریف با طراحی های ساده به مراتب از حلقه های گرانقیمت و پر زرق و برق زیبا تر است .
  • خیلی‌ها علاقه به سادگی دارند، چون سادگی هیچوقت قدیمی نمی‌شود. حلقه‌ها می‌توانند در عین سادگی طراحی‌های مختلفی داشته باشند. در ضمن بسیاری از این حلقه‌ها با یك تغییر كوچك، طراحی‌شان برای خانم‌ها و آقایان فرق می‌كند و می‌توان آنها را به‌صورت یك جفت مشابه خریداری كرد .

مطلب پیشنهادی: قبل از سفارش لباس عروستان حتما بخوانید

به سنگ ها و جواهرات روی حلقه توجه کنید

در بعضی حلقه‌ها چند ردیف جواهر استفاده شده یا یك سنگ درشت وسط آن قرار گرفته، تنوع این مدل حلقه‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید برای خود و همسرتان از شكل‌های مشابه استفاده كنید .

در كنار این سنگ‌ها می‌توانید از سنگ‌های رنگی هم مطابق با سلیقه‌تان استفاده كنید. نگین‌ها حتما نباید برلیان و یاقوت و… باشند. یک نگین شیشه‌ای ساده هم زیبایی خاصی به حلقه شما می‌دهد و در عین حال زیاد هم گران نمی‌شود

اگر حلقه ازدواج شما بسیار گران قیمت است، بهتر است آن را بیمه کنید.
کافی است به یکی از شرکت های بیمه مراجعه کرده و حلقه ازدواج خود را در برابر سرقت و سایر خطرات بیمه کنید.

پاک کردن حلقه ازدواج طلا :

محلولی از آب با کمی مایع ظرفشویی تهیه کرده و آن را گرم کنید و حلقه را درون آن بیندازید و سپس با آب جوش بشویید و با یک تکه پارچه جیر، آن را جلا دهید.
محلول آب و صابون و چند قطره آمونیاک نیز در دستورالعمل فوق موثر خواهد بود.
برای براق کردن حلقه ازدواج طلا ، آن را با خمیردندان بشویید و یا آن را خیس کرده و درون خاکستر چوب فرو ببرید ، سپس با پارچه جیر جلا بدهید تا براق شود.
اگر سطح حلقه ازدواج شما پر از خراش های ریز است و یا آنقدر مات شده است که روش های فوق موثر نیستند، می توانیدحلقه خود را به یک جواهر فروش معتبر بدهید تا سطح آن را با طلای همرنگ خودش، آبکاری کند تا مثل روز اول براق شود.

لباس عروس شما همانند انتخاب حلقه ازدواجتان بسیار مهم می باشد و اگر میخواهید سلیقه خود را در لباس عروستان نیز به کار ببرید می توانید با بهترین طراحان لباس عروس دریس ارتباط گرفته و مشاوره و راهنمایی شوید تا بهترین لباس عروس یا نامزدی را از آن خود کنید و در مراسمتان بدرخشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا