مراحل انتخاب لباس عروس

مراحل انتخاب لباس عروس

با نزدیک شدن به مراسم عروسی، خانم ها باید لباس عروس خود را انتخاب کنند. اگر مراسم ازدواج شما هم نزدیک است، نکات مهمی را که برای انتخاب و خرید لباس در این بخش آورده ایم را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را برای باشکوه ترین شب زندگیتان داشته باشید.
مراحل انتخاب لباس عروس

راهنمای انتخاب لباس عروس

عروس خانم ها باید در انتخاب لباس عروس به نکات مهمی از جمله قد و اندام خود و داماد توجه کنند تا بهترین و شیک ترین لباس عروس را انتخاب کنند.
  • اول بهتره قبل از هر چیزی با همسرتون سر کلیت مدل و میزان سقف هزینه مشورت کنید.
  • خواهشا سه تا چهار ماه قبل از مراسم اقدام کنید.
  • سرچی در گوگل و اینستا داشته باشید و چندین مزون معتبر را پیدا کنید.
  • برای انتخاب مزون، سابقه کار، خوشنامی، کارنامه شون، قیمت ها و منبع تامین متریالشون و… را در نظر بگیرید. در مقاله های قبل مفصل در این باره توضیح داده ایم.
  • با مزون های انتخاب شده تماس بگیرید، چون ممکنه بعضی ها بعد از صحبت حذف شوند.
  • از مزون ها پایه دوختشان را بپرسید نه فقط قیمت یک مدل خاص را.
  • در لیستتان حداقل 3 الی 4 مزون را نگه دارید تا به صورت حضوری سر بزنید و مدل ها و کیفیتشان را از نزدیک ببینید.

مراحل انتخاب لباس عروس

چند نکته مهم

خیلی از مزون ها دانتل و متریالشون را با خود مشتری، میرن پاساژ نزدیک مزون و انتخاب می کنند.  از نظر ما این کار یک ایراد اساسی داره. این که یهو می بینید چندین عروس در سالن یا آتلیه و باغ، همه از یک پارچه استفاده شده.
شاید مهمان مراسم شما عروسی دیگه هم رفته باشه که از قضا همان دانتل و پارچه تن عروس بوده که الان تن شماست. پس حیفه که در خاص ترین شب عروسی مرتکب چنین سهل انگاری بشین. شما هزینه می کنید پس چرا یک طراحی خاص، با یک پارچه ی تک و منحصر به فرد نداشته باشید؟!
هر مزونی طراح متخصص و کارشناس طراحی و دوخت، برای مشاوره در زمان سفارش نداره، و اغلب فروشنده هایی که از تجربه ها و شنیده هاشون استفاده می کنند به شما مشاوره میدن. همینطور اندازه گیری می کنن و پرو و تحویل می دن. این یعنی شما حتی خیاطتون رو نمیبینید. چون کارگاهشون جای دیگست و یا خیاط ها سرشون شلوغه. در نتیجه کار اندازه گیری و پرو را به عهده فروشنده گذاشتن و این اصلا به صلاح مشتری نیست.
در مزون دریس شما یک ساعت وقت اختصاصی بدون پذیرش مشتری دیگه،با طراح و کارشناس در مزون دارید و مشاوره اندامی و مالی میگیرید و پارچه رو هم از نزدیک میبینید و انتخاب میکنید. نکته مهم اینکه طراح و کننده، در روز اندازه گیری، پرو و تحویل شما شخصا حضور خواهند داشت.
مطمعن باشید اگر انتخاب مزون درست باشه، بقیه کارها خوب پیش میره.
مراحل انتخاب لباس عروس
دوخت لباس عروس در تهران در مزون دریس، به منظور اطلاع از قیمت اجاره لباس عروس با همکاران ما در مزون دریس ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا