استایل بهار 1403

استایل بهار 1403

سال نو برای نو کردن لباس ها هم بهانه خوبی است. با آمدن بهار و شروع فصل جدید، بسیاری از ایرانیان نیز طبق سنت‌های دیرینه، به دنبال نو شدن و ایجاد یک ظاهر و استایل تازه هستند. استایل و به روز بودن در دنیای مدرن امروزی، انتخاب یک استایل مناسب نیز نسبت به گذشته حساسیت دارد. این مقاله به شما در انتخاب بهترین استایل و خاص بودنتان در سال جدید کمک می کند.

استایل بهار 1403

بهترین مد و استایل بهار 1403

اگر خواهان یک استایل خاص در سال جدید هستید، قبل از هرچیز باید بدانید چه رنگی و چه استایلی مد است؟ ترند دنیای مد چیست و از کجا برای خرید شروع کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به جواب سوالات خود برسید.

در بین ترندهای بهار پیراهن‌های مردانه، ترنچ کت، پارچه جزئیات گل رز، اوت فیت‌ سرتاپا دِنیم، پولوشرت و لباس‌های چرم با پارچه‌ی سبک بهترین انتخاب‌ها برای ایران و لباس عید هستند.

چه رنگ هاي براي فصل بهار مناسب مي باشد ؟

در مقاله قبل درمورد رنگ سال 1403 به طور مفصل صحبت کردیم و دانستیم در فصل بهار معمولا از رنگ های شاد و پر انرژی استفاده می شود و رنگ های مناسب اين فصل در ابتدا هلویی مخملی و بعد قرمز، آبی، سبز چمنی، صورتی و رنگ های روشن است. پس برای زیباتر شدن استايل خود حتما در انتخاب رنگ ها دقت داشته باشيد.

استایل بهار 1403

مدل های روز برای عيد نوروز:

  • مانتو کتی جلوباز کوتاه با شلوار مازراتی
  • شلوار کارگو با مانتو کوتاه کمر گت
  • مانتو جلو بسته کوتاه با شلوار سندبادی
  • مانتو شوميز همراه با شلوار مام فيت يا کارگو
  • اورال کلاسيک
  • کفتان و پیراهن های بلند

استایل با پيراهن گل دار بلند

اگر در منطقه ای که هوا ملایم تر است و یا قصد سفر به این مناطق را دارید، با پوشیدن پيراهن های گل دار بلند استایلی جذاب داشته باشید. همچنین می توانید با پوشیدن کت و کراپ ساده استايل را تکميل تر کنید.

قیمت اجاره لباس عروس و نامزدی در تهران

اما پيراهن های ريش ريش دار هم دوباره مد شدند، از پيراهن های با خرجکار ريش ريش می توان در مهمانی ها استفاده کرد و تيپ خود را با يک کفش پاشنه بلند تکميل کرد. علاوه بر این انواع مانتو، شوميز و حتی شلوار را می توان با اين مدل طراحی کرد.

استایل بهار 1403

استفاده از يک جنس پارچه در بالا و پايين تنه

اگر از کت و دامن يا کت و شلوار برای استايل کردن استفاده می کنيد،بهتر است از يک جنس پارچه آن ها را انتخاب کنيد.

شلوار وايد را فراموش نکنيد

شلوار وايد شلواری است که در قسمت کمر و باسن تنگ بوده و از ران تا پايين پا گشاد هستند. و در انواع جين، مجلسی و سرهمی طراحی شده اند. شلوار وايد، علاوه بر محبوبیت، برای عيد 1403 نيز ترند بوده و به راحتی با انواع کت، مانتو و شوميز ست می شود.

استایل بهار 1403

مدل مانتو 1403

مانتو از مهم ترین موع پوشش در بین بانوان ایرانی است که انتخاب طرح، مدل و رنگ آن در استایل عید اهمیت دارد. مدل مانتوهای ترندی که امسال طرفداران بیشتری داشته، نمونه‌های کتی با پارچه‌های سوزن دوزی و ژاکارد بوده که در عید سال 1403 نیز پیشنهاد می شود.

نمونه‌های جلو باز با طراحی‌های متنوع و همچنین مانتوهای کلاسیک نیز با طرح و رنگ‌های جدید، جزء اولویت‌های اکثر بانوان است. مانتو و کت هاي ژاکارد گلدار در طراحی های عيد 1403 بيشتر ديده شده و نسبت به ساير طرح ها ترندتر هستند.

شوميز يا پيراهن های حرير سفيد

امسال شوميز و پيراهن های حرير هم ترند شده اند که برای مجالس و مهمانی ها بسیار مناسب هستند. رنگ سفيد اين شوميزها را می توان با يک شلوار وايد مجلسی یا با دامن های مشکی ست کرد.

لباس های جین

اخيراً دامن و کت های جين بسيار ترند شده اند و به دليل جنس پارچه برای فصل بهارمناسب هستند. لباس های جين به راحتي با انواع لباس و اکسسوری قابل ست شدن هستند که دامن های جين را می توان با کت های کوتاه يا کراپ کت ها استايل کرد.

دوخت لباس عروس در تهران با بهترین طراحان دوخت لباس عروس مزون دریس

استفاده از پيراهن های مردانه براي خانم ها

سال 2024 يکی از ترندهای جديد لباس پوشيدن به سبک مردان است، زيرا تنوع بيشتری دارد. پوشيدن کت و شلوارهای اورسايز و مردانه نيز در ميان برخی خانم ها ديده شده که ترند هستند. اين نوع پوشش خاص بوده و اکثر خانم ها با آن موافق نيستند و به دنبال پوشيدن لباس هايی هستند که ظرافت زنانه آن ها را به نمايش بگذارد.

لباس های کوتاه دوباره مد شدند

در سال جديد پوشيدن لباس های کوتاه دوباره ترند شده و يکی از محبوب ترين لباس های کوتاه برای عيد، کت های کوتاه يا کراپ کت ها هستند که می توان آن ها را با آيتم هايی مانند پيراهن يا شوميز ست کرد. پيراهن و دامن های کوتاه برای شرکت در مهمانی ها ترند هستند و حتی برای مهمانی های دوستانه می توان از شلوارک های مجلسی نيز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : رنگ سال 1403 چیست؟

شوميز های ساتن براق

لباس های ساتن اخيراً بسيار ترند شده اند. يکي از اين لباس ها شوميزهای ساتن براق هستند که براي مهمانی عيد همراه با انواع دامن يا شلوار به راحتی ست می شوند. پوشيدن شوميزهای ساتن استايلی خاص و شيک به شما می دهد و در مهمانی های رسمی و دورهمی های دوستانه قابل پوشيدن هستند. شوميزهای ساتن را می توان با شلوارهای مجلسی وايد پوشيد که هر دو ترند بوده و استايل شما را بروز و خاص نشان می دهند.

استایل بهار 1403

استفاده از کت ترنچ

استايل کلاسيک مانند مانتوهای کلاسيک و کت ترنچ هميشه مد بوده و جزو انتخاب های بسياری از خانم ها برای پوشيدن در عيد است. با کت ترنچ استايل های متنوعی را می توان داشت که به صورت جلوبسته يا جلوباز قابل ست کردن است. اين کت ها را بايد تا قبل از گرم شدن هوا پوشيد، به همين دليل براي فصل بهار بسيار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید : رسم عیدی برای تازه عروس

سخن آخر

برای عيد 1403 برخی مدهای سال های گذشته مانند شلوارهای وايد، کت و شلوارهای زنانه، مانتو ژاکارد و لباس های جين دوباره ترند شده اند و همچنان محبوبيت خود را حفظ کرده اند. لباس های ريش ريش دار نيز از سال های گذشته دوباره مد شده و در طراحی برندهای معروف ديده شده اند. پيراهن های گلدار بلند و لباس های سرتاپا مشکی يا لباس هايی با پارچه های يکدست نيز به تازگی ترند شده اند که طرفداران خاص خود را دارند.

به طور کلی برای داشتن استايلی شيک، علاوه بر در نظر گرفتن ترند و مد روز بايد به سليقه و علايق خود نيز توجه داشت و آيتم های تيپ خود را طبق آن ها انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید : معرفی انواع استایل بخش اول

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا