رنگ سال 1403

رنگ سال 1403 چیست؟

خب با نزدیک شدن به شروع سال جدید و بهار، همه شیک پوشان در انتظار معرفی رنگ سال 2024 هستند. هر ساله موسسه پنتون با توجه به شرایط و فاکتورهای مختلف یک رنگ را معرفی می کند. اگر جزو کسانی بوده که به دنبال بروزترین رنگ و استایل ها در سال جدید هستید، با ما در این مقاله همراه باشید.

رنگ سال 1403

استایل با رنگ سال 1403

رنگ سال ۲۰۲۴ یا رنگ سال ۱۴۰۳ رنگ هلویی انتخاب شده است. اما شرکت پنتون، رنگ زمستان سال ۲۰۲۴ را رنگ زردآلوی له شده (APRICOT CRUSH) انتخاب کرده که تناژ‌هایی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی داشته و بسیار شبیه به رنگ هلویی است.

قهوه‌ای چاتنی

 

رنگ هلویی یا هلویی مخملی

هلویی مخملی در پارچه ها و اقلام دکوراتیو نظیر کوسن ها، پرده ها، طراحی و چاپ کاتالوگ، طراحی بروشور، طراحی ست اداری، چاپ پوستر دیواری و طراحی لوگو به عنوان رنگی ملایم و دلنشین محسوب می شود که می تواند حسی از تازگی و جوانی داشته باشد.

خرید جدید ترین شومیز های سال 1403 در مزون دریس

شما می توانید با اضافه کردن آبی روشن به رنگ سال 1403، استایلی دخترانه و شاد داشته باشید. با رنگ آبی کاربنی می توانید استایلی پر انرژی و متفاوت برای خود بسازید. رنگ هلویی مخملی، با طیف گسترده ای از رنگ های آبی ست می شود. در سال اخیر انواع دامن و کت جین نیز طرفداران بسیاری داشت.

رنگ سال 1403

تنها کافی است یک شومیز، کت یا حتی تی شرت با رنگ سال 1403 تهیه کنید و همراه شلوار جینی که حتما در کمد دارید ست کنید. به این ترتیب یک استایل شیک و خوش رنگ خواهید داشت.

استفاده از رنگ هلویی در استایل

  • رنگ هلویی به عنوان یک رنگ گرم و انرژی ­‌زا، با انواع رنگ‌های سرد و خنثی ست می شود.
  • رنگهای کلاسیک مثل سرمه‌ای و ذغالی هم انتخاب خوبی برای ست کردن با رنگ هلویی هستند.
  • علاوه بر این، رنگ‌های طبیعی مثل سبز زیتونی، قهوه‌ای، آبی و خاکستری با نارنجی هلو مخملی به‌خوبی ترکیب شده و استایل فوق‌العاده‌ای برای شما می‌سازند.

رنگ های پاستیلی در سال 2024!رنگ های پاستیلی در سال 2024!

درست است که رنگ هلویی رنگ سال معرفی شده است و بسیاری از طراحان از این رنگ در طراحی لباس های خود استفاده می کنند ولی اگر این رنگ را نمی پسندید، می توانید رنگ های پاستیلی مانند لیمویی، صورتی و آبی روشن بپوشید.

رنگ های پاستیلی را می توان با یکدیگر ست کرد ولی برای داشتن استایلی مینیمال و شیک یک آیتم از تیپ خود را پاستیلی انتخاب کرده و باقی را از رنگ های نود مانند کرم انتخاب کنید.

همچنین می توان مانتو یا کت های پاستیلی را با انواع شلوار جین ست کنید.

علاوه بر هلویی…

همانند هر سال به جز رنگ سال برخی از رنگ ها نیز جایگاه ویژه ای در مد و فشن دارند، در ادامه چندین رنگ را به شما معرفی می کنیم که هم می توانید به تنهایی به کار ببرید و یا با رنگ سال و رنگ های دیگر ترکیب کنید و با دیگران متفاوت باشید.

بیشتر بخوانید : معرفی استایل و اهمیت آن

رنگ قرمز

رنگ قرمز یکی از رنگ‌های سال 1403 است که نماد شجاعت، هیجان و عشق می باشد. این رنگ از محبوب‌ترین، زیباترین‌ها و سرزنده‌ترین رنگ‌ها است که می‌توانید از آن در استایل‌های مختلف استفاده کنید، این رنگ همیشه بروز است پس نگران از مد افتادن آن نباشید.

رنگ سال 1403

رنگ آبی

رنگ آبی از رنگ های اصلی محسوب می شود که امسال بسیار ترند است. در سال 1403 و نوروز امسال می توانید از رنگ آبی برای استایل خود استفاده نمایید، آبی طیف‌های وسیعی دارد و باعث ایجاد حس آرامش و اعتماد در افراد می شود.

سبز ترخون

رنگ سبز یکی از پر مخاطب‌ترین رنگ‌ها درسال 2024 است و امسال افراد زیادی از این رنگ در استایل خود استفاده می‌کنند. رنگ سبز طیف‌های رنگی زیادی دارد و دارای انرژی ملایمی بوده و بیانگر سرزندگی، طبیعت و حیات است. این رنگ با رنگ‌های زیادی مثل نود، خاکستری، سیاه و سفید، آبی، زرد، نارنجی، قرمز، بنفش، صورتی، بژ، قهوه‌ای و مرجانی ست می شود.

اگر استایل مورد نطر شما در سال 1403 برای عروس خانم هاست یا قصد نامزدی دارید بهتره با قیمت اجاره لباس عروس و نامزدی در مزون دریس اطلاع پیدا کنید. البته در این مزون دوخت لباس عروس توسط بهترین طراحان لباس انجام می شود.

قهوه‌ای چاتنی

قهوه‌ای یکی دیگر از رنگ هایی است که امسال می توانید از آن دراستایل خود استفاده نمایید. انتخاب طیف مناسب و آگاهی از نحوه‌ی ست کردن آن‌ها با رنگ‌های مختلف از فاکتورهایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

قهوه‌ای چاتنی

خردلی سیر

خردلی از آن دسته رنگ‌های گرم خنثی است که نه تنها برای فصل پاییز و زمستان انتخاب مناسبی است بلکه بهار 1403 نیز می توان این رنگ را برای استایل خود انتخاب نمایید و شیک و منحصر به فرد به نظر برسید. این رنگ در میان دخترهای جوان و خانم‌ها یکی از آیتم‌های محبوب و پرمصرف است و شما می‌توانید این رنگ را برای کیف، کفش و…در نظر بگیرید.

مطالعه بیشتر : همه چیز درباره استایل مونوکروم

نارنجی روشن

رنگ نارنجی جزو رنگ‌های گرم و از رنگ‌های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می‌آید. این رنگ زیبا نماد شور و شوق، شیفتگی، شادی و خلاقیت است که با گرما و شادابی‌اش روزهای بهار را شاد و دلچسب می‌کند. این رنگ شاد و گرم، شیک و منحصر به فرد محسوب می‌شود و بسیاری از افراد به این رنگ علاقه‌مند هستند.

در آخر…

برای ایجاد تغییر در استایل یا داشتن استایلی ترند نیاز به خرید تمامی آیتم ها نبوده و ممکن است لباس های کمد شما ترند شده باشند. برای استایل کردن باید به فرهنگ، محل زندگی، آب و هوا و سلیقه خود دقت کنید و بهترین تیپ را با توجه به موارد ذکر شده انتخاب کنید.

رنگ سال 1403

اگر به دنبال یه استایل شیک و خاص هستید می توانید از بهترین طراحان دوخت مزون دریس که یکی از بهترین مزون لباس تهران می باشد کمک بگیرید تا بتوانید مطابق با سلیقه خود لباستان را طراحی و استایل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا