آشنایی با استایل لش

آشنایی با استایل لش

استایل لش، یک استایل خاص و منحصر به فرد است که امروزه طرفداران زیادی را در بین جوانان و نوجوانان پیدا کرده. در ابن استایل لباس ها بلند و گشاد بوده و بزرگتر از سایز افراد می باشد. حال در این مقاله با تیپ لش بیشتر آشنا شوید…

آشنایی با استایل لش

تیپ لش چیست؟

استایل لش در ابتدا بین خوانندگان رپ و هیپ هاپ آمریکایی مد شد و بعدها در بین همه ی اقشار جامعه رواج پیدا کرد. و چون امروزه عده ای از جوانان و نوجوانان تمایل زیادی به استایل های کژوال و کلاسیک نداشته، استایل های لش را بیشتر ترجیح می دهند.

بیشتر بخوانید : آموزش راه اندازی مزون لباس

لباس های لش چند سایز بزرگتر از سایز نرمال افراد بوده و معمولا طرح هایی خاص بر روی آن ها به کار می رود. این سبک به نوعی یک تیپ ساختار شکن است. در واقع سبک این لباس ، مودی ضد اجتماعی و اعتراض آمیز است که نوشته ها و تصاویر منتشر شده روی اغلب آنها ، نشان دهنده این مسئله است. در ادامه مشخصات این استایل را به طور کامل شرح می دهیم.

آشنایی با استایل لش

ویژگی استایل های لشآشنایی با استایل لش

  • پوشاک گشاد
  • هودی و کفش های بسکتبالی
  • تیشرت مردانه با طرح شلوغ
  • پیراهن های اورسایز
  • لباس ها و شلوار هم رنگ
  • کلاه کپ
  • اکسسوری های خاص
  • ترکیب لباس اورسایز با کاپشن سایز معمولی

تفاوت های استایل لش و بگ

بسیاری از افراد استایل لش را با استایل بگی اشتباه می گیرند، شاید در نگاه اول هیچ تفاوتی بین استایل لش و استایل بگ وجود نداشته باشد ولی اگر با دقت بیشتری در این استایل ها بنگرید متوجه خواهید شد در تیپ بگی نظم بیشتری نسبت به تیپ لش وجود دارد.

مطالعه بیشتر : مزون لباس موفق چه ویژگی هایی دارد؟

ماهیت ساختار شکنانه ای که در تیپ لش وجود دارد کمتر در تیپ های بگ به چشم میخورد و به همین دلیل تیپ بگ مقبولیت بیشتری بین همگان دارد. در ضمن آزادی و بزرگ بودن لباس در تیپ لش بسیار بیشتر از تیپ بگی می باشد. استایل های بگی به سبک هیپ هاپ بسیار نزدیک است. اصلی ترین ویژگی های استایل بگی گشاد و آزاد بودن لباس بوده است.

آشنایی با استایل لش

نکات مهم در رابطه با تیپ لشآشنایی با استایل لش

استفاده از شلوارهای لش که معمولا تعداد جیب زیادی دارند انتخاب مناسبی برای یک استایل لش می باشند. شلوارهای اسلش دخترانه و پسرانه برای ساخت یک استایل تابستانی راحت بسیار مناسب هستند.

هودی های طرح دار و گشاد برای داشتن استایلی لش بسیار مهم  می باشد. بلندی هودی نیز با توجه به سلیقه و قد شما می تواند متفاوت باشد.

استفاده از اکسسوری هایی نظیر زنجیر شلوار، گردنبند طلایی، گوشواره و انگشترهای خاص و عجیب غریب، به گنگ تر شدن استایل لش بسیار کمک می کند.

استفاده از بلوز دورس گشاد، کلاه کپ، شلوار هم رنگ و کفش بستکبالی را می توان یک استایل مناسب برای قد بلند ها دانست.

معمولا برخی از خانم ها علاقه زیادی به پیراهن های چارخونه مردانه دارند زیرا سبک راحت و خوبی دارند به همین دلیل سبب شد تا طراحان لباس نوعی پیراهن به نام شکت را برای استایل خانم ها تولید کنند.

همچنین برای انتخاب شلوار در استایل لشی می توانید از سبک شلوار جین زاپ دار و یا پاره دخترانه و پسرانه بهره ببرید که بسیار هم برای استایل های لش پر کاربردند.

مطالعه بیشتر : مزون چیست؟ مزون لباس دریس

آشنایی با استایل لشدر آخر…

در این مقاله درباره استایل لش و ویژگی های آن صحبت کردیم و اینکه چرا اغلب مردم آن را با استایل بگی اشتباه می گیرند.

استایل لش یک تیپ قدیمی و آمریکایی است و این سبک یک استایل کاملا غیر رسمی، ضد اجتماعی و اعتراض آمیز است که معمولا با طرح های شلوغ و جملات این چنینی روی لباس تولید می شوند.

در واقع استایلی به عنوان لشی وجود ندارد و تنها به دلیل لش و راحت بودن این تیپ استایل بین جوانان رایج شده است. استایل های لشی تنها یک استایل خیابانی است و برای مهمانی ها، مجالس و… اصلا مناسب نیستند.

توجه داشته باشید که این ترکیب ها، تفاوت قابل توجهی با طرح های رسمی و کلاسیک دارند و نباید در هر محیطی استفاده شوند.

طراحی و دوخت لباس خاص برای خاص پسند ها نیاز به انتخاب بهترین طراحان لباس می باشد. مزون لباس عروس دریس یکی از بهترین مزون های لباس تهران می باشد که می توانید به منظور اطلاع از قیمت خرید و اجاره لباس عروس، مجلسی و خاص وارد صفحه مربوطه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا