اکسسوری عروس

اکسسوری مناسب عروس

اکسسوری، در زیبایی عروس نقش به سزایی دارد. در ادامه این مطلب خواهیم دانست که اکسسوری عروس چیست و با معرفی کامل آن شما را برای انتخاب اکسسوری های عروس راهنمایی خواهیم کرد. شاید اهمیت اکسسوری حتی در حد لباس عروس باشد پس با ما همراه باشید:

اکسسوری عروس

اکسسوری عروس چیست؟

غیر از لباس به هر گونه لوازم جانبی، که در کنار لباس‌های پوشیدنی استفاده می‌شود، اکسسوری گفته می‌شود. این لوازم در راستای زیباترکردن عروس به کار گرفته می‌شوند، اما  این اکسسوری باید متناسب با لباس عروس انتخاب شود.

البته نیازی نیست همه، اکسسوری ها، یک جا و با هم استفاده شوند! بلکه مهم این است که یک اکسسوری عروس خاص که زیبایی لباس عروس و جذابیت شما را تکمیل می کند، انتخاب شود.

بیشتر بخوانید : مزون چیست؟ مزون لباس دریس

اکسسوری عروسچندین نکته جهت انتخاب مناسب اکسسوری های عروس!
  • انتخاب لباس عروس زیبا در مرحله اول
  • انتخاب سبک و استایل خود
  • انتخاب مدل موی خود
  • تحقیق و مطالعه در این باره
  • انتخاب جواهرات خود

انواع اکسسوری عروس

تاج عروس

بعد از انتخاب لباس عروس، انتخاب مدل مو و مدل تاج، مهمترین گزینه است که قبلا مفصل در این باره صحبت کرده ایم.

دسته گل عروس

تنوع دسته گل برای عروس بسیار زیاد و سلیقه ای است، این که برای مراسم عروسی تان، دسته گل داشته باشید یا مچ بند گل، به سبک و نظر شما بستگی دارد.

گیره مو

گیره مو، می تواند زیبایی شما را در شب عروسی تان دو چندان کند. بهتر است از گیره مو با گل طبیعی، برای مراسم های کوچک تر مانند بله برون و عقد محضری استفاده کرد.

تور و شنل عروس

سعی کنید برای درخشش در شب عروسی از تور و شنل استفاده کنید. بهتر است تور و شنل عروس را هم‌زمان با انتخاب مدل لباس عروس و در همان مزون انتخاب کنید؛ تا کاملا با یک‌دیگر هماهنگ باشند.

ساعت

ساعت هم از اکسسوری‌های عروس و در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی در دسترس است. برای انتخاب آن قطعاً باید عناصری همچون نوع لباس عروس، جثه‌ی عروس، اندازه‌ی دستان عروس، رنگ موها و رنگ آرایش عروس در نظر گرفته شوند، همچنین بهتر است رنگ ساعت با رنگ جواهرات عروس هماهنگ باشد.

مطالعه بیشتر : تاریخچه لباس عروس سفید

جواهرات عروس

جواهرات عروس طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند، انگشتر، دستبند، النگو، گوشواره، گردنبند و پیرسینگ از جمله انواع جواهرات هستند که در شب عروسی استفاده می‌شوند. رنگ جواهرات باید با رنگ پوست عروس، رنگ لباس عروس، تِمِ آرایش عروس و البته میزان بودجه سازگاری داشته باشد. اگر عکس های فرمالیته برای عروسی خود آماده می کنید، می توانید از پابندهای ظریف هم استفاده کنید.

کفش

بعد از انتخاب لباس عروس و آرایش مناسب، کفش عروسی مهمترین گزینه به حساب می آید. کفش یک اکسسوری‌ بسیار مهم است که باید راحت و کاربردی باشد. شما باید بتوانید طولانی مدت با این کفش‌ها راه بروید و فعالیت داشته باشید، پس انتخاب با دقت اهمیت زیادی دارد.

عطر و ادکلن

زیبا بودن فقط چشمی نیست، گاهی باید زیبایی را به مشام دیگران هم رساند. عطر و ادکلن در این راه بسیار به کار می‌آیند.

چتر عروس

چترهای عروسی، اگر متناسب با استایل شما و فصل برگزاری مراسم عروسی انتخاب شوند می توانند بسیار زیبا باشند و پوزیشن های عکاسی بی نظیری با آن ها خلق نمود.

اکسسوری عروس

کیف عروس

کیف عروس لازم نیست جادار و بزرگ باشد. و همچنین الزاما نباید سفید باشد میتوانید از رنگهای کرم، شیری و نباتی هم اسفاده کنید. ولی بهتر است رنگ کیفتان با رنگ لباستان ست باشد.

دستکش عروس

امروزه از دستکش‌های سفید و یا شیری رنگ که از جنس تور یا ساتن ساخته شده‌اند و با مروارید و سنگ طراحی شده باشند در مراسم­های عروسی استفاده می‌شود.

کلاه و توربان

یکی دیگر از اکسسوری های مناسب مراسم عروسی توربان و کلاه است. این اکسسوری فقط موزد پسند افرادی خاص قرار دارد. بعضی از انواع لباس عروس را می‌توان با کلاه ست کرد. استفاده از کلاه در استایل عروس از گذشته‌های دور تاکنون مرسوم بوده و طرف‌داران بسیاری دارد. استفاده از کلاه و توربان، علاوه بر افزایش جذابیت عروس، تا حدودی موهای شما را نیز می‌پوشاند که برای مراسم‌های مختلط گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

اکسسوری عروس

در آخر…اکسسوری عروس

اگر برایتان مهم است که از مراسم عروسیتان به مهمان هایتان یادبود بدهید می توانید به راحتی با خرید گیفت هایی که در مراسم های عروسی داده می شود، به مهمانانتان گیفت بدهید.

اکسسوری های عروس یه عنوان یک بخش مهم در خریدهای عروس و داماد به شمار می رود که تا اینجا با آنها آشنا شدید. اگر قصد دارید اکسسوری های عروسی را تهیه کنید، بهتر است به این نکته توجه کنید که انتخاب هرکدام کاملا سلیقه ای، متناسب با سبک شما و بودجه شما انجام می شود.  از این رو پیشنهاد می شود که در خرید اکسسوری های عروسی با یک مشاور مشورت کنید.

برای انتخاب بهترین لباس عروس نیز می توانید از مزون دریس راهنمایی بگیرید تا یبا ترین و خوش سلیقه ترین عروس سال شوید. برا اطلاع از قیمت لباس عروس های دریس وارد صفحه مربوطه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونیم کمکتون کنیم؟
ارسال از طریق واتساپ
اسکرول به بالا